25 Kasım 2015 Çarşamba

İHKİB ve Üniversite İşbirliği Platformu Toplantısı

Marka ve tasarım odaklı işbirlikleri konusunda karşılıklı görüş alışverişinde bulunmak ve bu işbirliği çerçevesinde ortak bir platformunun kurulmasını teminen bir strateji oluşturmak amacıyla, 24 Kasım 2015 Salı akşamı saat: 19:00'da Four Seasons Bosphorus Hotel’de İHKİB-İstanbul Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği tarafından bir toplantı düzenlenmiştir.İhkib Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Tanrıverdi başkanlığında gerçekleşen, İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü’nden de bir temsilcinin iştirak ettiği toplantıya Bölümümüzü temsilen Yrd. Doç. Gözde Bursalıgil katılmıştır. Toplantıya ayrıca İstanbul, İzmir, Ankara, Mersin, Antalya, Malatya, Manisa, Burdur, Denizli ve Kütahya’dan olmak üzere Türkiye’nin dört bir yanından moda tasarımı konusunda eğitim veren 40’ın üzerinde öğretim üyesi ile İHKİB Yönetim Kurulu üyelerinden oluşan geniş bir katılım sağlanmıştır.Toplantıda Doç.Dr. Oğuz Babüroğlu moderatörlüğünde, hazır giyim ve konfeksiyon sektörünün güncel durumuna ilişkiler veriler paylaşılırken, İHKİB ve Üniversiteler arasında yapılabilecek işbirliği ve ortak çalışma alanları hakkında görüş alışverişinde bulunulmuştur.